Jaffina kampanja KREKERIZAM nagrađna u Portorožu

15. 10. 2008.

Na meÄ‘unarodnom festivalu „Golden Drum“ u Portorožu posvećenom advertajzingu i marketingu, kampanja za slani kreker TAK, fabrike biskvita Jaffa iz Crvenke, dobila je meÄ‘unarodno priznanje. Kampanja koja je ovog proleća u Srbiji promovisala TAK kreker, nagraÄ‘ena je u kategoriji u kojoj se takmiče kreativna rešenja marketinških i advertajzing agencija iz čitavog sveta. Lansiranjem svog novog slanog krekera Jaffa iz Crvenke  pokrenula je čitav jedan umetnički pravac - krekerizam. Krekerizam je umetnost pravljenja maštovitih obroka od TAK krekera, koji nepogrešivo inspirišu najukusnije kreacije. Iza kampanje Krekerizam stoji agencija Leo Burnett iz Beograda, kreativni direktor projekta je Dejan Bojović, art direktor Dušan Adamović, a autori reklamnih tekstova Anja Radulović i Marko Romčević.

Festival „Golden Drum“ (Golden Drum International Advertising Festival) održava se u Portorožu već 15 godina, i danas predstavlja referentnu manifestaciju za sve koji se bave marketingom i advertajzingom, ne samo u Evropi, već u celom svetu.