Jaffa sa studentima

27. 04. 2009.

Jaffa Crvenka, kao jedan od vodećih brendova u Srbiji, oduvek je uspešno saraÄ‘ivala sa studentima i podržavala ih. Nastavak negovanja dobrih odnosa sa studentima, ovog puta završnih godina Ekonomskog fakulteta, Jaffa je ostvarila na Konferenciji „Marketing Focus 2009“.

Konferencija je održana 14. i 15. aprila 2009. godine u Privrednoj komori Srbije, bila je edukativnog karaktera i podržana je od strane Ministarstva trgovine i usluga Republike Srbije. Bilo je oko 150 delegata iz celog regiona ( Srbija, Bosna i Hercegovina, Makedonija, Slovenija, Hrvatska, Crna Gora), koji su pretežno sa smera marketinga, trgovinskog menadžmenta i marketinga, i sličnih.

„Marketing Focus 2009“ je organizovan u vidu predavanja i radionica, a Jaffina interaktivna radionica kroz case study formu dala je priliku studentima da na realnom primeru – novoj kampanji za Mini Jaffa keks, pokažu svoju snalažljivost i kreativnost.  Nova kampanja za Mini Jaffu je prikazana premijerno, a studenti su imali zadatak da predlože prateće aktivnosti marketinga same kampanje.

Predavači na konferenciji su bili menadžeri i vlasnici kompanija učesnica, kao i profesori sa Ekonomskog fakulteta. Učestvovalo je 10 kompanija koje su marketinški orijentisane i firme koje žele da svoj brend promovišu meÄ‘u studentima. TakoÄ‘e, neki od predavača su bili čelni ljudi iz Ministarstva trgovine i usluga Republike Srbije i iz Privredne komore Srbije.

Jaffa je na evaluaciji od strane studenata dobila najvišu ocenu uz pohvale za veoma interaktivnu i poučnu radionicu! Bilo nam je zadovoljstvo!